Политика испоруке

Стандардна испорука

Трошкови доставе биће обрачунати приликом плаћања.

3-5 радних дана

  • Након наручивања, ваша поруџбина ће бити испоручена за 3-5 радних дана*
  • Добићете имејл када буде послато, који ће садржати информације за праћење
  • Ваша достава ће бити обављена између понедељка и петка, осим државних празника
  • Поклон картице се не могу користити за бесплатну доставу

*Током Црног петка, децембра и распродаје можда ћете морати дуже да чекате на испоруку

Имајте у виду да Тед доставља на све поштанске бројеве у Србији.

Испорука робе

Све поруџбине се достављају купцу путем курирске службе GLS .
Исправност поруџбине проверава купац. Купац је дужан да одмах по пријему прегледа испоручену робу, и да о евентуалним недостацима одмах обавести достављача.


Приликом преузимања наручене робе, купац је дужан да провери евентуална оштећења и одмах их пријави достављачу који је робу доставио, као и да одбије преузимање испоручене робе са видљивим оштећењима. Уколико накнадно примети оштећења на роби и не врати робу достављачу, купац има могућност да нас контактира путем sales@tedbakerserbia.com како би се роба преузела у складу са договором са купцем.
Уколико купац одбије поруџбину погрешно испоручених артикала, достављач мора приликом пријема утврдити да је дошло до грешке приликом замене артикала, тако што ће се консултовати са купцем и контактирати „TED BAKER SERBIA Web Shop“ путем телефона за подршку или е-поште.


„BD GROUP BG DOO / TED BAKER SERBIA Web Shop“ задржава право да одбије испоруку наручене робе уколико утврди кршење ових услова и правила оглашених на веб страници.
Уколико је купац направио грешку, трошкове доставе сноси купац, а роба се враћа у TED BAKER SERBIA Web Shop . Трошкове доставе приликом враћања и замене купљене робе сноси купац, осим у случају када купац прими неисправан или погрешан артикал, тада трошкове доставе сноси TED BAKER SERBIA Web Shop онлајн продавница.


„BD GROUP BG DOO / TED BAKER SERBIA Web Shop“ није одговоран за начин и квалитет услуге коју пружа достављач.
Достављач се обавезује да ће доставу поруџбине извршити професионално и одговорно у складу са правилима услуге и Општим условима пословања електронске трговине интернет продавнице TED BAKER SERBIA Web Shop.
У случају кашњења у испоруци због квара доставног возила или других објективних или субјективних разлога достављача, трошкове испоруке сноси достављач.


Један купац може да креира више поруџбина у једном дану.

Повраћај робе

Веома је важно да нам пријавите сваку штету коју приметите путем наше е-поште за подршку.
Ако приметите такво оштећење, немојте потписивати потврду о пријему пошиљке нити тражите од курира да сачека док не проверите да ли је оштећење амбалаже проузроковало оштећење самог производа или губитак делова. Ако производ није оштећен и сви делови су нумерисани, потпишите потврду о пријему пошиљке.


Жалбе у вези са подацима или погрешном врстом робе


Уколико сте примили пошиљку и након отварања кутије утврдили да испоручена роба не одговара нарученој или да подаци на рачуну нису тачни, пошаљите нам е-пошту са вашим подацима (име, презиме, телефон) на адресу TED BAKER SERBIA Web Shop и опишите какав проблем имате. У најкраћем могућем року одговорићемо на пријављену рекламацију потрошача и обавестићемо вас о даљим поступцима. Рок за решавање рекламације је 15 дана од тренутка пријављивања.

Ово је стандардно обавештење о колачићима које можете лако да прилагодите или онемогућите како желите у администратору. Користимо колачиће како бисмо осигурали да вам пружимо најбоље искуство на нашој веб страници.